home K2»Infoservice»Diskusní fórum»Automatická šablona emailu při odesílání...

Topic created by Malík Radek
Last contribution added by Malík Radek Wednesday, November 13, 2024 11:52:16 AM. Topic contains 0 replies.
Module: Process:
Wednesday, November 13, 2024 11:52:16 AM
  • Malík Radek
  • Registered2/7/2023
  • Naposledy přihlášen 1/9/2025
Dobrý den,

už několik dní se trápím s možností automatických šablon při odesílání dokumentů. Řešení jsem snad nalezl, ale potřeboval bych jej dotáhnout do zdárného konce.

1. V parametrech Mandanta pod tlačítkem Dodatek jsem si otevřel Jazykové dodatky - knihu a zde si vytvořil Text do e-mailu pro reklamační protokol ve formě HTML.

2. V nových formulářích v Dodacích listech jsem si vytvořil sestavu Reklamační protokol a k ní přiřadil parametr Export_TextForMail s hodnotou %TEXREKLAMACE% - ta odkazuje na výše uvedenou šablonu v knize Jazykové dodatky.

V tuto chvíli by vše mělo být nastaveno a fungovat.... ALE:

Označím si zákazníka, zvolím sestavu Reklamační protokol, otevře se mi náhled Reklamačního protokolu, zvolím ikonku odeslání emailem, vyberu Kontaktní osobu, potvrdím OK a otevře se mi okno Outlooku, kde vše je dobře vyplněno, akorát tělo emailu, které má obsahovat HTML verzi emailu ji otevře v textové podobě.

Existuje nějaký způsob, jak donutit spolupracovat K2 a Outlook tak, aby zobrazil editovaný html text?

Předem děkuji za vaše rady a podněty.
nahled.png