home K2»Infoservis»Diskusní fórum»Odstraněnou položku zboží lze stále nalé...

Téma založil Malík Radek
Poslední příspěvek přidal Malík Radek 6. března 2024 9:42:23. Téma obsahuje 4 odpovědi.
Modul: Proces:
6. března 2024 8:12:02
  • Malík Radek
  • Registrován7.2.2023
  • Naposledy přihlášen 6.6.2025
Dobrý den, mám takový problém. U jedné položky zboží, kterou již neprodáváme jsem šel do položky Eshop a odstranil jsem kategorii, ve které byla u vedena. To by do 24 hodin mělo vést k tomu, že se položka již nebude vyskytovat v eshopu a samozřejmě i na webu. Vše se v systému zneplatnilo. Nicméně, když zadám http adresu k dané položce, stále na internetu zobrazit jde, i když s nulovou hodnotou. Stále nemohu přijít na způsob jak ji skrýt. Předem děkuji za rady.

6. března 2024 8:25:29
  • Dékány Jan
  • Registrován1.8.2012
  • Naposledy přihlášen 11.7.2025
Máte v Příznacích zboží pro e-shopy (strana eshop) u daného eshopu příznak Skrýt na e-shopu nastavený na ANO?

6. března 2024 8:31:41
  • Malík Radek
  • Registrován7.2.2023
  • Naposledy přihlášen 6.6.2025
Ne. Byla tam Ne. Změnil jsem to, uvidím, zda to pomůže.

6. března 2024 8:40:27
  • Dékány Jan
  • Registrován1.8.2012
  • Naposledy přihlášen 11.7.2025
Po nastavení na ANO a přepočtu (shift+f3) by měla zmizet z e-shopu.

6. března 2024 9:42:23
  • Malík Radek
  • Registrován7.2.2023
  • Naposledy přihlášen 6.6.2025
Funguje to. Velmi děkuji za vaši pomoc.