Module:
Process:
Not selected
Celnice a intrastat
EShop
Finance a účetnictví
Klient
Logistika a sklady
Manažerské přehledy
Marketing
Nákup a prodej
Personalistika a mzdy
Projekty
Servis
Správa dokumentů (DMS)
Správce
Údržba
Výroba
Vývojové nástroje
Webová K2
Workflow
Not selected
CEL001-Dovoz
CEL002-Vývoz
CEL003-Příjem na celní sklad
CEL004-Realizace
CEL005-Tranzit
CEL006-Zjednodušený příjem
CEL007 Zjednodušený výdej
CIS002 - Práce s kartou partnera
CIS003 - Práce s kartou dod./odb.
CIS004 - Prop.karty dod./odb. z part.
CIS006 - Práce s kartou kont. osoby
CIS007 - Práce s kartou zboží
CIS008 - Tvorba prodejních cen
CIS010 - Tvorba nákupních cen
CIS011 - Servisní funkce pro číselníky
CRM001 - Vytvoření aktivity
CRM002 - Vytvoření kampaně
CRM003 - Nabídkové řízení
CRM004 - Vyhodnocení kampaně
CRM005 - Poptávkové řízení
CRM006 - Sledování a porov. nabídek
CRM007 - Pošta
CRM008 - Vytvoření a práce s úkoly
CRM009-Podpůr.funk.pro mod.Mark.
CRM010-Servisní funk. pro mod.Market.
DOP001-Kniha jízd
DOP002-Stazky
DOP003-Plán rozvozů
DOP004-Rozvozy
DOP005-Evidence vozidel
EXP001-Schopnost vydat
EXP002-Vystavení dodacího listu
EXP003-Výdej zboží
EXP004-Balící list - Kompletace zakázky
EXP005-Evid.poplatků za el.odpad v prod.
EXP006-Reklamace zákaznická
EXP007-Opravy
EXP008-Evidence obalů pro EKO-KOM
EXP009-Fakturace
EXP010-Příjem plateb za faktury vydané
EXP011-Upomínky
EXP012-Penalizace
EXP013-Ukončení zakázky
FIN001-Příj. a výdaj. pokladní doklad
FIN002-Bankovní výpis
FIN003-Bankovní příkaz
FIN004-Homebanking
FIN005-Zálohy
FIN006-Zápočet
FIN007-Skonto
FIN008-Platby platební kartou
FIN009-Kurzovní lístek
FIN010-Platební kalendář
FIN014-Servisní funkce pro modul Finance
FIN015-Saldo
FIN016-Splátky
INS001 - Instalace IS K2
INS002 - Reinstalace IS K2
INS003 - Konfigurace parametrů firmy
INS004 - Konfigurace parametrů uživatelů
INS005-Počát.nastavení prostředí uživ.
INS006-Konverze dat z pův.systému
MAJ001-Nastavení modulu Majetek
MAJ002-Práce s kartami majetku
MAJ003-Zaúčtování majetku
MAJ004-Přechod majetku na hosp.rok
PLV002- Vytvoření průvodek
PLV004-Plánování výroby
PLV005-Zahrnutí MTZ do plánu výroby
PLV007-Operativní přehledy výroby
PLV008-Plán. a oper. odstávky strojů
PLV009-Dlouhod. a krátkodobý plán
POS001 Instalace POS Serveru
POS002 Instalace terminálu POS
POS003 Konfigurace terminálu POS
POS004 Vzdálená reinstal. terminálu POS
POS005 Práce s kartou zboží pro POS
POS006 Práce se sortimentem POS
POS007 Evidence prodejních cen
POS008 Zadání kalkulace
POS009 Otevření účtu
POS010 Markování prodeje
POS011 Objednávka ve výrobním středisku
POS012 Uzavření účtu
POS013 Oprava prodejních dokladů
POS014 Vyhodnocení a uzavření prodeje
POS015 Odvod tržby
POS016 Vyhodnocení stavu skladu
POS017 Sestavení inventurního soupisu
POS018 Vyhodnocení inventurních stavů
POS019 Zpracování inventury
POS020 Aplikační server POS
POS021 Načtení prodeje POS
POS022 Výrobní doklady
POS023 Vyskladnění
POS024 Vytvoření daňových dokladů
POS025 Zpracování plateb a odvodů tržby
SKL001-Příjem zboží
SKL002-Výdej zboží
SKL003-Převod zboží
SKL004-Inventura
SKL005-Ležáky
SKL006-Vyhodnocení skladu
SKL007-Korekce cen na listových skladech
SKL008-Servisní funkce ke skladům
SPR001-Přepočty
SPR002-Opravy dokladů v K2 Business
SPR003-Servisní funkce k šaržím
SPR004-Konzistence účetnictví
SRV001-Nastavení servisu
SRV002-Správa servisních karet
SRV003-Založení zakázky
SRV004-Správa průvodky
SRV005-Předání zakázky
TPV001-Zadávání technologického postupu
TPV002-Import kusovníku z CADu
TPV003-Archivace TP
TPV004-Kalkulace ceny výrobku
TPV005-Výpočet prodejní ceny z kusovníku
TPV006-Vložení a výpočet hmotnosti
TRA001-Nastavení zákl.dat pro přenosy
TRA002-Spouštění přenosů
UCT001-Navedení poč.stavů na účet
UCT002-Zaúčt. dod.a odb.faktur
UCT003-Závazkové a pohledávkové účty
UCT004-Export úč.deníku do systému DATEV
UCT005-DPH
UCT006-Zaúčtování pokladny
UCT007-Zaúčtování banky
UCT008-Sledování cizích měn v účetnictví
UCT009-Zaúčtování příjemky
UCT010-Zaúčtování výdejky
UCT011-Zaúčtování převodky
UCT012-Zaúčtování průvodky
UCT013-Personalistika
UCT014-Kvalifikace
UCT015-Mzdy
UCT016-Zaúčtování mezd
UCT019-Rozpouštění vedlejších nákladů
UCT020-Účetní závěrka
UCT021-Vyhodnocení účetnictví
UCT022-Kurzové rozdíly k rozvahovému dni
UCT023-Souhrnné hlášení
UCT024-Serv.funkce pro mod. Účetnictví
UCT025-Párování v účetnictví
UCT026-Inventar.pohled. a závazků
UCT027-Nastavení účtování
UCT028-Účetní rozvrh
VYH001-Ekonomické analýzy
VYH002-OLAP - prohlížeč
VYH003-Historie
VYH004-OLAP - konfigurace
VYH005-OLAP - export dat,výpočet OLAPu
VYR001-Tisk výrobního příkazu (průvodky)
VYR004-Výdej materiálu do výroby
VYR005-Odv.výroby (plánovací průvodky)
VYR006-Kooperace
VYR007-Mezioperační kontrola
VYR008-Výstupní kontrola
VYR009-Vyhodnocení výroby
VYR011-Servisní funkce modulu Výroba
VYR012-Výroba s normálními průvodkami
VYR013-Rozpouštění režijních nákladů
ZAK001- Kontrakty
ZAK002- Příjem objednávky
ZAK003- Prozkoumání bonity zákazníka
ZAK004- Předkalkulace zakázky
ZAK005-Přezkoumání smlouvy
ZAK006-Vytv.kupní smlouvy/potvrz.obj.
ZAK007-Stanovení prodejní ceny
ZAK008-Prodejka
ZAK009-Provize
ZAK010-Internetový obchod
ZAK011-Elektron. výměna dat pro prodej
ZAK012-Vyhodnocení prodeje
ZAK013-Servisní funkce pro modul Prodej
ZAK014-Vytvoř.nabídky/založ.zakázky
ZAK015-Interní objednávka - rezervace
ZAS001-Hodnocení dodavatelů
ZAS002-Výběr optimálních dodavatelů
ZAS003-Automatický návrh objednávky
ZAS004-Vystavení objednávky
ZAS005-Stanovení ceny na objednávce
ZAS006-Potvrzení dodání
ZAS007-Operativní přehledy
ZAS008-Upomínky - zpoždění dodávky zboží
ZAS009-Příjem materiálu na sklad
ZAS010-Vstupní kontrola
ZAS011-Rozpouštění vedlejších nákladů
ZAS012-Příjem faktury
ZAS013-Zařaz.faktur do plateb.kalen.
ZAS014-Vystavení příkazu k úhradě
ZAS015-Platby faktur
ZAS016-Zdanění pořízeného zboží z EU
ZAS017-Reklamace k dodavatelům
ZAS018-Uzavření objednávky
ZAS019-Elektronická výměna dat pro nákup
ZAS020-Vyhodnocení nákupu
ZAS021-Evid.popl. za el.odpad v nákupu
ZAS022-Kontrakty pro nákup
Rybář Oleg
Registered 3/29/2017
Naposledy přihlášen
10/9/2024
Dobrý den, Pracujeme již plně na modrých formulářích a s tímto vývojem jsme velice spokojeni. Ale máme problém s pomalejší odezvou na modrých formulářích v porovnání s šedivými. Např. při otvírání formulářů (např. zakázek) , přeskakování na jednotlivé strany (základní, položky). Otvírání podřízených agend (odběratelé, zboží). Má někdo podobné postřehy? Nebo měl někdo podobné problémy a vyřešil je nějak? Případně je toto nějak v řešení? Jen ještě dodám, že jsme zatím na verzi Luna.
Tomášek Jan
Registered 7/11/2017
Naposledy přihlášen
12/20/2023
Dobrý den, máme totožné problémy. Také jedeme v MF již od verze Luna, nyní na Ori a jak píšete. Prostředím jsou MF vyhovující z pohledu uživatelské přívětivosti i speciálů nad MF.Ale trápí nás rychlost. Nejkritičtější je první spuštění modulu po spuštění K2. Nejslabší načtení pozorujeme nad modulem Zboží. Ale i další větší moduly (Zakázky, FV, Dodací listy vydané, Průvodky...). Problematiku nám bohužel zatím nevyřešily. Psal jsem na konzultanta K2. Ale posun v tom nepozorujeme. Také budu rád, pokud k tomu někdo přihodí řešení. Děkuji
Urbánek Jaroslav
Registered 1/2/2020
Naposledy přihlášen
10/8/2024
Dobrý den, určité rozdíly při používání šedivé a modré pozorujeme i my přesto, že plně ještě modré formuláře nevyužíváme. Na žádost kolegy z jiné firmy jsem udělal testy na export položek do XLS z šedivých a modrých formulářů. Výsledky níže. Verze K2: K2 GAIA 2021.08.116461 HW pro VM DB server: 8CPUs (3,19GHz); 100GB RAM Diskové pole: HP MSA2060FC, 12xSSD SAS 1,92TBTest na tlustém klientu (můj NTB) Šedivé formuláře: 22.940 položek vyexportováno za 00:03:04.040 Modré formuláře: 22.940 položek vyexportováno za 00:06:32.861Test přímo na AS přes RDP: Šedivé formuláře: 22.940 položek vyexportováno za 00:01:52.858 Modré formuláře: 22.940 položek vyexportováno za 00:06:01.656 Vždy šlo o stejná zafiltrovaná data v modulu "Položky prodeje " Základní performance overview DB serveru v době testu viz příloha
Příspěvek byl změněn: Urbánek Jaroslav, dne: 21.4.2023 15:48:17.
Hrudka Jiří
Registered 2/7/2017
Naposledy přihlášen
10/11/2024
Nově po přechodu na IRIS - - Plánujeme přes naši kancelář odesílat měření rychlosti při pohybu v K2. - Na toto bylo doporučeno použít - profiler. - Také nám asi trochu pomohlo - vymazání atribut formuláře - pak se mi zdálo, že na daném uživateli běží o něco lépe. - Nicméně všeobecně v maskách jsou některé zpomalující věci, které by bylo fajn asi zlepšit. - Zde uvedu například piktogram označení záznamu, který se ve sloupcích tváří jako červené pole. Je ale zatím fakt, že modré formuláře jsou přehlednější a to i přesto, že jsou mnohem pomalejší. Jde jen o to, že bychom rádi viděli nějaké vyjádření k rychlosti, ze strany K2.
Novotný Zdeněk
Registered 8/8/2003
Naposledy přihlášen
10/7/2024
Dobrý den. Univerzální formuláře (tedy formuláře "modrého" uživatelského rozhraní) jsou skutečně pomalejší. Obsahují více komponent, které uživateli usnadňují orientaci a práci ve formuláři. Zřetelným příkladem je preview, které zobrazuje náhled aktuálního záznamu. Pro komponenty, které jsou navíc oproti šedým, je nutné načíst další data a proto se formulář tvoří déle. Cílem nového uživatelského rozhraní nebylo vytvořit hezčí ekvivalent k šedým, ale především zvýšit uživatelský komfort, zpřístupnit zcela totožné uživatelské rozhraní i z webového prohlížeče a usnadnit a zlepšit úpravy vzhledu formulářů na míru. Pokud uživatel nepovažuje za přínosné ty informace, které jsou navíc, pak je lze jednoduše skrýt, ať už zavřením kontejnerů či preview nebo úpravou pomocí návrháře formulářů. Z důvodu vyšší výkonové náročnosti, trvale identifikujeme pomalé části formulářů a pracujeme na jejich optimalizaci. Pokud máte jakýkoliv námět na zrychlení, zašlete ideálně přes zákaznickou podporu, ať je kdykoliv dohledatelný progres takového podnětu. Přidám nějaké tipy, v případě, že zpomalování není způsobeno standardním vzhledem formuláře: Nejčastěji vede ke zpomalení formuláře vyhodnocování hodnot polí, u kterých výpočet hodnoty závisí na mnoha jiných údajích zkombinovaných se složitou logikou (např. počítaná pole z položek). Rychlou pomocí v konkrétní situaci pak může být i jednoduchá vlastní modifikace formuláře s odstraněním všech zbytných částí (podrobně návrhář popisujeme v kurzu „Návrhář formulářů“ ). Jednoduchým nástrojem, který odhalí, v čem spočívá delší odezva formuláře je Profiler formuláře dostupný z ribbonu (návod je součástí kurzu "Optimalizace a ladění výkonu K2" ). Za K2 tým Zdeněk Novotný
Hrudka Jiří
Registered 2/7/2017
Naposledy přihlášen
10/11/2024
Děkujeme za reakci. Námětů určitě bude více. 1) exporty dat do excelu - viz příspěvek pana Urbánka z Kasper. - zde je opravdu znát, že export trvá násobně déle třeba i 2x a více. 2) standardní objednavač K2 - zde v šedivém provedení a při mém nastavení na jednu prodejnu běželo načítání 7 minut v šedivých. Nově běží v modrém prostředí minut dvacet než se mi něco zobrazí. Zde kdybych měl například 10 prodejen a sólo objednavač na konkrétní prodejnu - tak nejsem schopen to za jeden den ani obsloužit. Proto třeba toto považuji za jeden z hlavních námětů. Bylo by tedy možno na ideálně alespoň tyto dvě věci kouknout?
Kupčík Tomáš
Registered 7/9/2003
Naposledy přihlášen
10/9/2024
Dobrý den, pane Hrudko. Pokud jde o objednávač (nově Realizace požadavků), pak Vás poprosím o založení vlákna do Zákaznické podpory. Budeme potřebovat vědět verzi, na které to řešíte. Dále prosím uveďte přesně nastavení, jak máte volby v konfiguraci vyplněné. Vámi popisované zpomalení nesouvisí s přechodem na Univerzální formuláře. Je pravda, že tento modul byl kompletně reimplementován a v poslední době došlo i k podstatným optimalizacím výkonu. Proto se rádi podíváme i na vámi popisované potíže. Za K2 tým Tomáš Kupčík
Červenka Petr
Registered 4/27/2004
Naposledy přihlášen
10/11/2024
Dobrý den pane Hrudko, mám dotaz k tomu pomalému Objednávači. Máte na mysli nový objednávač, který je pod pojmem Realizace požadavků jako hromadná akce nad modulem zboží, nebo pouze v novém UI spouštíte původní skript GoodsOrder.pas? Ať tak či tak, uveďte prosím ještě přesné číslo verze na které tuto pomalost registrujete. Děkuji Petr Červenka, K2 vývoj
Hrudka Jiří
Registered 2/7/2017
Naposledy přihlášen
10/11/2024
Ano přesně ten myslím. Založil jsem infoservis s detailnějšími informacemi.https://infoservis.k2.cz/CustomerSupportEdit.aspx?ThreadID=218398 A nechal Davida Trojana aby Vás tam popřípadě přepl k reakcím.
Příspěvek byl změněn: Hrudka Jiří, dne: 12.5.2023 12:58:47.
Hrudka Jiří
Registered 2/7/2017
Naposledy přihlášen
10/11/2024
Dobrý den, tak po čase opět musím přispět sem, kde je to vidět. Objednávač ( Realizace požadavků ve verzi 03.125160) za nás stále rychlost tragická. Dále tu vedeme debatu o rychlosti serverů... zde bohužel musím konstatovat, že u nás již proběhl placený audit ze strany autocontu, který v infrastruktuře nenašel problém. Dalším argumentem je i to, že jsem zkusil některé věci (Otevření položek zakázky, která má 600 položek) otevřít ve webové K2. Výsledek mě překvapil ve webu mi běželo svižně zatímco lokálně to bylo tragické.
Hrudka Jiří
Registered 2/7/2017
Naposledy přihlášen
10/11/2024
Dobrý den, K2 mě nasměrovala na správné řešení rychlosti v objednávači. (Realizace požadavků) Nyní je z původních 20 min 1:30 minuty. Tedy za mě takto je určitě fajn. Další podněty budu připadně dávat do konkrétních vláken. Tímto tedy celému realizačnímu teamu děkuji za pomoc při řešení.