Modul:
Proces:
Není vybrán
Celnice a intrastat
EShop
Finance a účetnictví
Klient
Logistika a sklady
Manažerské přehledy
Marketing
Nákup a prodej
Personalistika a mzdy
Projekty
Servis
Správa dokumentů (DMS)
Správce
Údržba
Výroba
Vývojové nástroje
Webová K2
Workflow
Není vybrán
CEL001-Dovoz
CEL002-Vývoz
CEL003-Příjem na celní sklad
CEL004-Realizace
CEL005-Tranzit
CEL006-Zjednodušený příjem
CEL007 Zjednodušený výdej
CIS002 - Práce s kartou partnera
CIS003 - Práce s kartou dod./odb.
CIS004 - Prop.karty dod./odb. z part.
CIS006 - Práce s kartou kont. osoby
CIS007 - Práce s kartou zboží
CIS008 - Tvorba prodejních cen
CIS010 - Tvorba nákupních cen
CIS011 - Servisní funkce pro číselníky
CRM001 - Vytvoření aktivity
CRM002 - Vytvoření kampaně
CRM003 - Nabídkové řízení
CRM004 - Vyhodnocení kampaně
CRM005 - Poptávkové řízení
CRM006 - Sledování a porov. nabídek
CRM007 - Pošta
CRM008 - Vytvoření a práce s úkoly
CRM009-Podpůr.funk.pro mod.Mark.
CRM010-Servisní funk. pro mod.Market.
DOP001-Kniha jízd
DOP002-Stazky
DOP003-Plán rozvozů
DOP004-Rozvozy
DOP005-Evidence vozidel
EXP001-Schopnost vydat
EXP002-Vystavení dodacího listu
EXP003-Výdej zboží
EXP004-Balící list - Kompletace zakázky
EXP005-Evid.poplatků za el.odpad v prod.
EXP006-Reklamace zákaznická
EXP007-Opravy
EXP008-Evidence obalů pro EKO-KOM
EXP009-Fakturace
EXP010-Příjem plateb za faktury vydané
EXP011-Upomínky
EXP012-Penalizace
EXP013-Ukončení zakázky
FIN001-Příj. a výdaj. pokladní doklad
FIN002-Bankovní výpis
FIN003-Bankovní příkaz
FIN004-Homebanking
FIN005-Zálohy
FIN006-Zápočet
FIN007-Skonto
FIN008-Platby platební kartou
FIN009-Kurzovní lístek
FIN010-Platební kalendář
FIN014-Servisní funkce pro modul Finance
FIN015-Saldo
FIN016-Splátky
INS001 - Instalace IS K2
INS002 - Reinstalace IS K2
INS003 - Konfigurace parametrů firmy
INS004 - Konfigurace parametrů uživatelů
INS005-Počát.nastavení prostředí uživ.
INS006-Konverze dat z pův.systému
MAJ001-Nastavení modulu Majetek
MAJ002-Práce s kartami majetku
MAJ003-Zaúčtování majetku
MAJ004-Přechod majetku na hosp.rok
PLV002- Vytvoření průvodek
PLV004-Plánování výroby
PLV005-Zahrnutí MTZ do plánu výroby
PLV007-Operativní přehledy výroby
PLV008-Plán. a oper. odstávky strojů
PLV009-Dlouhod. a krátkodobý plán
POS001 Instalace POS Serveru
POS002 Instalace terminálu POS
POS003 Konfigurace terminálu POS
POS004 Vzdálená reinstal. terminálu POS
POS005 Práce s kartou zboží pro POS
POS006 Práce se sortimentem POS
POS007 Evidence prodejních cen
POS008 Zadání kalkulace
POS009 Otevření účtu
POS010 Markování prodeje
POS011 Objednávka ve výrobním středisku
POS012 Uzavření účtu
POS013 Oprava prodejních dokladů
POS014 Vyhodnocení a uzavření prodeje
POS015 Odvod tržby
POS016 Vyhodnocení stavu skladu
POS017 Sestavení inventurního soupisu
POS018 Vyhodnocení inventurních stavů
POS019 Zpracování inventury
POS020 Aplikační server POS
POS021 Načtení prodeje POS
POS022 Výrobní doklady
POS023 Vyskladnění
POS024 Vytvoření daňových dokladů
POS025 Zpracování plateb a odvodů tržby
SKL001-Příjem zboží
SKL002-Výdej zboží
SKL003-Převod zboží
SKL004-Inventura
SKL005-Ležáky
SKL006-Vyhodnocení skladu
SKL007-Korekce cen na listových skladech
SKL008-Servisní funkce ke skladům
SPR001-Přepočty
SPR002-Opravy dokladů v K2 Business
SPR003-Servisní funkce k šaržím
SPR004-Konzistence účetnictví
SRV001-Nastavení servisu
SRV002-Správa servisních karet
SRV003-Založení zakázky
SRV004-Správa průvodky
SRV005-Předání zakázky
TPV001-Zadávání technologického postupu
TPV002-Import kusovníku z CADu
TPV003-Archivace TP
TPV004-Kalkulace ceny výrobku
TPV005-Výpočet prodejní ceny z kusovníku
TPV006-Vložení a výpočet hmotnosti
TRA001-Nastavení zákl.dat pro přenosy
TRA002-Spouštění přenosů
UCT001-Navedení poč.stavů na účet
UCT002-Zaúčt. dod.a odb.faktur
UCT003-Závazkové a pohledávkové účty
UCT004-Export úč.deníku do systému DATEV
UCT005-DPH
UCT006-Zaúčtování pokladny
UCT007-Zaúčtování banky
UCT008-Sledování cizích měn v účetnictví
UCT009-Zaúčtování příjemky
UCT010-Zaúčtování výdejky
UCT011-Zaúčtování převodky
UCT012-Zaúčtování průvodky
UCT013-Personalistika
UCT014-Kvalifikace
UCT015-Mzdy
UCT016-Zaúčtování mezd
UCT019-Rozpouštění vedlejších nákladů
UCT020-Účetní závěrka
UCT021-Vyhodnocení účetnictví
UCT022-Kurzové rozdíly k rozvahovému dni
UCT023-Souhrnné hlášení
UCT024-Serv.funkce pro mod. Účetnictví
UCT025-Párování v účetnictví
UCT026-Inventar.pohled. a závazků
UCT027-Nastavení účtování
UCT028-Účetní rozvrh
VYH001-Ekonomické analýzy
VYH002-OLAP - prohlížeč
VYH003-Historie
VYH004-OLAP - konfigurace
VYH005-OLAP - export dat,výpočet OLAPu
VYR001-Tisk výrobního příkazu (průvodky)
VYR004-Výdej materiálu do výroby
VYR005-Odv.výroby (plánovací průvodky)
VYR006-Kooperace
VYR007-Mezioperační kontrola
VYR008-Výstupní kontrola
VYR009-Vyhodnocení výroby
VYR011-Servisní funkce modulu Výroba
VYR012-Výroba s normálními průvodkami
VYR013-Rozpouštění režijních nákladů
ZAK001- Kontrakty
ZAK002- Příjem objednávky
ZAK003- Prozkoumání bonity zákazníka
ZAK004- Předkalkulace zakázky
ZAK005-Přezkoumání smlouvy
ZAK006-Vytv.kupní smlouvy/potvrz.obj.
ZAK007-Stanovení prodejní ceny
ZAK008-Prodejka
ZAK009-Provize
ZAK010-Internetový obchod
ZAK011-Elektron. výměna dat pro prodej
ZAK012-Vyhodnocení prodeje
ZAK013-Servisní funkce pro modul Prodej
ZAK014-Vytvoř.nabídky/založ.zakázky
ZAK015-Interní objednávka - rezervace
ZAS001-Hodnocení dodavatelů
ZAS002-Výběr optimálních dodavatelů
ZAS003-Automatický návrh objednávky
ZAS004-Vystavení objednávky
ZAS005-Stanovení ceny na objednávce
ZAS006-Potvrzení dodání
ZAS007-Operativní přehledy
ZAS008-Upomínky - zpoždění dodávky zboží
ZAS009-Příjem materiálu na sklad
ZAS010-Vstupní kontrola
ZAS011-Rozpouštění vedlejších nákladů
ZAS012-Příjem faktury
ZAS013-Zařaz.faktur do plateb.kalen.
ZAS014-Vystavení příkazu k úhradě
ZAS015-Platby faktur
ZAS016-Zdanění pořízeného zboží z EU
ZAS017-Reklamace k dodavatelům
ZAS018-Uzavření objednávky
ZAS019-Elektronická výměna dat pro nákup
ZAS020-Vyhodnocení nákupu
ZAS021-Evid.popl. za el.odpad v nákupu
ZAS022-Kontrakty pro nákup
Seliger Petr
Registrován 9.4.2020
Naposledy přihlášen
25.8.2023
Ve verzi Luna je na rozdíl od předchozích verzí nyní nutné vždy provádět inventuru vč. zadávání sériových čísel. V praxi to znamená, že musíme ručně zadávat sériová čísla u všech položek, jinak nelze inventuru provést a to i přes to, že nám počet kusů (kvůli čemu se inventura dělá) sedí. Čas potřebný na provedení inventury se tak neúměrně prodlužuje, nebo nás to nutí inventury nepotvrzovat, pak stačí nechat čísla nevyplněná. To že zaškrtneme, že nechceme dělat inventuru přes sériová čísla nefunguje. Dostal jsem od K2 odpověď že inventuru bez sériových čísel dělat nejde. Navrhuji tedy při nezaškrtnutí pole provádět inventuru přes sériová čísla, tato automaticky doplnit stávajícími a tím bude problém vyřešen. Zadávání všech sériových čísel při inventuře je pro nás neúměrný náklad a nelze ho z ekonomického hlediska provádět, navíc to v předchozích verzích fungovalo bez problémů. Nepřidávejte nám prosím práci...
Pangrác František
Registrován 30.7.2007
Naposledy přihlášen
26.6.2025
Dobrý den. To by bylo divné řešení. Předpokládám že se to takto děje jen ve chvíli, kdy používáte evidenci sériových čísel na zboží, je to tak? František Pangrác, Halla
Verner Leoš
Registrován 11.4.2006
Naposledy přihlášen
26.6.2025
Máme zrovna po inventurách a evidenci sériových čísel nepoužíváme a při inventuře to nechtělo. Pouze u několika položek, kde evidujeme umístění, je potřeba evidovat umístění, ale ty si záměrně v době inventury vyskladňujeme do nuly. Celý modul inventur je ale naprostá ubohost. Dokonce to řešení před tím přes skript bylo lepší. Připomínky jsem do K2 posílal když jsme na to přecházeli. Abychom dostali v K2 MONA cenu do inventurního nálezu, tak jsme si dokonce museli vyrobit speciální skript...
Červenka Petr
Registrován 27.4.2004
Naposledy přihlášen
4.7.2025
Dobrý den pane Seligere, pokud má karta zboží evidenci sériových čísel je nutné tato sériová čísla v inventuře evidovat z toho důvodu, aby když dojde k inventurním rozdílům, aby bylo možné ta správná sériová čísla vyskladnit nebo naopak přijmout. Jednotlivá sériová čísla není nutné do soupisového listu navádět mechanicky (ať už ručně nebo snímáním čtečkou), ale skutečné položky lze nechat naplnit ze skladové evidence z K2 - takto se naplní zboží v rozpadu po sériových číslech. Samozřejmě pokud by mělo být takto načteno jiné množství než je fyzicky na skladě, opět bude potřeba položky upravit - odstranit záznamy se sériovými čísly, která fyzicky nalezena nebyla, nebo naopak přidat řádky s čísly, která byla nalezena. Vždy se snažíme maximálně vyslechnout podněty od zákazníků k jednotlivým modulům, funkčnostem a procesnímu přístupu jak s daty v reálu pracujete. A pokud to lze, upravit program tak, aby se vám zákazníkům co nejvíce svými možnostmi přiblížil. Na základě tohoto vyjádření k přístupu inventarizace zboží s evidencí sériových čísel jsme zahájili analýzu, zda by nešlo proces takové inventarizace upravit. Vše řešíme i s panem Bezděkem, který mě se situací ve vaší firmě seznámil. O následujícím vývoji vás bude pan Bezděk informovat. Petr Červenka, vývoj K2
Seliger Petr
Registrován 9.4.2020
Naposledy přihlášen
25.8.2023
Dobrý den, Ano děje se to jen pokud evidujeme S/N na zboží, takže kdo neeviduje tak se ho to netýká (to bylo k předchozím odpovědím). Co se týče zadávání sériových čísel, tak naplnit je z K2 automaticky se nám nepovedlo, resp. se nám nepovedlo přijít na způsob jak to provést. Prosím tedy o info jak při inventuře položky sosnout všechna S/N automaticky z K2. Pak tedy zaškrtávací políčko v K2 na inventuru přes sériová čísla nedává smysl, navíc jak jsem psal už minule, v minulé verzi (historičtější) při nezaškrtnutí tohoto políčka po nás nikdo sériová čísla nechtěl zadat. A nakonec odpověď že inventuru nejde bez zadání sériového čísla zadat jsem dostal, ale protože to bylo jediné co jsem se dozvěděl, tak jsem se ozval sem.
Červenka Petr
Registrován 27.4.2004
Naposledy přihlášen
4.7.2025
Dobrý den, ve verzích před verzí Move (138) byla možnost ručně editovat korekční zakázku/výdejku k inventuře. Takže teoreticky šlo udělat inventuru bez zadání sériových čísel a pokud položka vykázala inventurní rozdíl, tak šlo korekci dokončit ručním zadáním sériových čísel do výdejky. To ale v novém modulu inventur možné není, protože korekční zakázka/výdejka vznikne se systémovým potvrzením a nelze ji editovat. Navedení položek do soupisového listu se skutečností naplněnou dle evidenčního stavu v systému a s doplněním sledovaných os skladové evidence provedete ve Změně soupisového listu klávesami Shift+F7 - funkce "Naplnění skutečnosti z evidence". Petr Červenka, vývoj K2
Seliger Petr
Registrován 9.4.2020
Naposledy přihlášen
25.8.2023
Dobrý den, pomocí SHIFT+F7 dojde k nalití kompletně všech sériových čísel celého skladu, což ale není to pravé ořechové protože tím vlastně inventura proběhne bez toho, že by musel skladník jednotlivé položky potvrdit. Nám jde o to jak nalít všechny S/N u zboží, které právě skladník spočítal. Teď je tam, pokud si pamatuji dobře nutné jednotlivá S/N zadávat po jednom a nejde je tam dostat najednou, když ten sklad sedí. Děkuji
Červenka Petr
Registrován 27.4.2004
Naposledy přihlášen
4.7.2025
Dobrý den, v tom případě nabízí K2 ještě jednu variantu: zboží do soupisového listu můžete vložit pomocí Shift+Insert, a po zadání karty zboží se zobrazí seznam sériových čísel. Tato lze označit hvězdičkou (např. Ctrl+A označí všechny) a Enterem pak dojde ke vložení všech ohvězdičkovaných záznamů. Poprosím Vás však, abychom další diskuzi nad způsobem jak vaší firmě pomoci, řešili již v řádně založeném vlákně zákaznické podpory. Obraťte se prosím na vašeho konzultanta a zkusíme najít vyhovující řešení, které by pomohlo obecně všem, kteří provádějí inventarizaci karet s evidencí sériových čísel. Petr Červenka, vývoj K2
Seliger Petr
Registrován 9.4.2020
Naposledy přihlášen
25.8.2023
Dobrý den, Děkuji mnohokrát za návod, každopádně pan Bezděk mi na stejný dotaz odpověděl pouze takto: "U položek se zapnutou evidencí SČ nelze zpracovat inventuru bez zadání SČ." Pokud bych dostal tak pochopitelnou odpověď jako nyní od vás tenkrát od pana Bezděka, tak bych se s tím určitě do fóra neobtěžoval. To že jsem se dostal až sem, je výrazem mého zoufalství nad tím, že něco nefunguje tak jako předtím a očividně neexistovala cesta jak tu inventuru dokončit. Takže ještě jednou děkuji za informaci která povede k hladkému průběhu příští inventury.