Téma založil Macků Mílek
Poslední příspěvek přidal Man Radovan 21. září 2020 12:19:06. Téma obsahuje 6 odpovědí.
Modul: Proces:
18. května 2020 8:52:33
  • Macků Mílek
  • Registrován14.1.2009
  • Naposledy přihlášen 13.2.2025
Dobrý den, mám následující problém: mám nad průvodkami v systému K2PONAS (Koh-i-noor) vzájemně děděných programů v pořadí Z_AutomotiveLighting.AM, Z_AutomativeLightingFirma.AM a Z_AutomotiveLightingImi.AM. Pokud některou z těchto sestav jen otevřu a chci jí zavřít, trvá to neskutečně dlouho, až minuty přičemž bych řekl, že doba se prodlužuje s úrovní dědění. Potřeboval bych nějakou radu, protože už mě nic nenapadá. I v jiných systémech používám děděné sestavy a bez problémů, jen asi jindy nemám 3 úrovně.

18. května 2020 17:34:14
  • Macků Mílek
  • Registrován14.1.2009
  • Naposledy přihlášen 13.2.2025
Doplňuji, že v uživatelském adresáři narůstají soubory xxx.DSK, po jejich výmazu se práce zrychlí.

19. května 2020 10:28:55
  • Macků Mílek
  • Registrován14.1.2009
  • Naposledy přihlášen 13.2.2025
A ještě doplňuji, že všechny sestavy se také spouštějí z programu odvádění výroby 01-OV. Poměrně často.

4. srpna 2020 12:44:49
  • Šmíd Radim
  • Registrován9.10.2003
  • Naposledy přihlášen 9.6.2025
V tomhle případě bychom museli sestavy vidět. Všechny i s předky.

4. srpna 2020 13:05:38
  • Macků Mílek
  • Registrován14.1.2009
  • Naposledy přihlášen 13.2.2025
Ty sestavy jsou v systému K2Ponas_Ponas. Nad průvodkami pod F9 v pořadí jak je popsáno v úvodním příspěvku. Spouští se také z lišty nad průvodkami položka 01-OV (program odpis_Vyroby.PAS. Jenže teď zrovna to ve stavu, kdy se to zbržďuje, není.

18. září 2020 12:50:59
  • Macků Mílek
  • Registrován14.1.2009
  • Naposledy přihlášen 13.2.2025
Doplňuji, že mi narůstá watch list opakovanými zápisy asi po každém průchodu a je to možná jen nastavením ale stejně to neumím najít. V příloze je část Watch listu, je výrazně větší.
Snímek obrazovky 2020-09-18 124225.png

21. září 2020 12:19:06
  • Man Radovan
  • Registrován14.11.2008
  • Naposledy přihlášen 25.6.2025
Dobrý den, pane Macků,

pro efektivnější řešení tohoto problému bude lepší, když založíte vlákno v zákaznické podpoře, kde s Vámi bude komunikovat přímo Váš konzultant.

Děkuji.

Za K2 tým,
Radovan Man