home K2»Infoservice»Diskusní fórum»Děděné sestavy

Topic created by Macků Mílek
Last contribution added by Man Radovan Monday, September 21, 2020 12:19:06 PM. Topic contains 6 replies.
Module: Process:
Monday, May 18, 2020 8:52:33 AM
  • Macků Mílek
  • Registered1/14/2009
  • Naposledy přihlášen 2/3/2021
Dobrý den, mám následující problém: mám nad průvodkami v systému K2PONAS (Koh-i-noor) vzájemně děděných programů v pořadí Z_AutomotiveLighting.AM, Z_AutomativeLightingFirma.AM a Z_AutomotiveLightingImi.AM. Pokud některou z těchto sestav jen otevřu a chci jí zavřít, trvá to neskutečně dlouho, až minuty přičemž bych řekl, že doba se prodlužuje s úrovní dědění. Potřeboval bych nějakou radu, protože už mě nic nenapadá. I v jiných systémech používám děděné sestavy a bez problémů, jen asi jindy nemám 3 úrovně.

Monday, May 18, 2020 5:34:14 PM
  • Macků Mílek
  • Registered1/14/2009
  • Naposledy přihlášen 2/3/2021
Doplňuji, že v uživatelském adresáři narůstají soubory xxx.DSK, po jejich výmazu se práce zrychlí.

Tuesday, May 19, 2020 10:28:55 AM
  • Macků Mílek
  • Registered1/14/2009
  • Naposledy přihlášen 2/3/2021
A ještě doplňuji, že všechny sestavy se také spouštějí z programu odvádění výroby 01-OV. Poměrně často.

Tuesday, August 04, 2020 12:44:49 PM
  • Šmíd Radim
  • Registered10/9/2003
  • Naposledy přihlášen 3/7/2021
V tomhle případě bychom museli sestavy vidět. Všechny i s předky.

Tuesday, August 04, 2020 1:05:38 PM
  • Macků Mílek
  • Registered1/14/2009
  • Naposledy přihlášen 2/3/2021
Ty sestavy jsou v systému K2Ponas_Ponas. Nad průvodkami pod F9 v pořadí jak je popsáno v úvodním příspěvku. Spouští se také z lišty nad průvodkami položka 01-OV (program odpis_Vyroby.PAS. Jenže teď zrovna to ve stavu, kdy se to zbržďuje, není.

Friday, September 18, 2020 12:50:59 PM
  • Macků Mílek
  • Registered1/14/2009
  • Naposledy přihlášen 2/3/2021
Doplňuji, že mi narůstá watch list opakovanými zápisy asi po každém průchodu a je to možná jen nastavením ale stejně to neumím najít. V příloze je část Watch listu, je výrazně větší.
Snímek obrazovky 2020-09-18 124225.png

Monday, September 21, 2020 12:19:06 PM
  • Man Radovan
  • Registered11/14/2008
  • Naposledy přihlášen 3/8/2021
Dobrý den, pane Macků,

pro efektivnější řešení tohoto problému bude lepší, když založíte vlákno v zákaznické podpoře, kde s Vámi bude komunikovat přímo Váš konzultant.

Děkuji.

Za K2 tým,
Radovan Man